Ana içeriğe atla

1- Birimimiz taşınır ve taşınmaz taleplerini karşılamak için ne yapmalıyız?

Üniversitemizdeki tüm birimlerin ve fakültelerin taşınır işlemlerini yürütmek üzere görevlendirilen ilgili Taşınır Kayıt Yetkilisi ile irtibata geçilir.

İlgili Taşınır Kayıt Yetkilisi istenilen tüketim yada demirbaş talebini Taşınır İstek Belgesi düzenleyerek istek birim yetkilisine imzalatır ve söz konusu talebi EBS sistemi üzerinden Daire Başkanlığımıza iletir.

İstenilen talepler depomuzda mevcut ise istek karşılanır mevcut değil ise ilgili Daire Başkanlığı yada Fakülte ile irtibata geçilerek alım süreci başlatılır.

2- Resmi işler için araç gerektiği zaman ne yapmamız gerekir?

İdari ve Mali İşler Dairesi Başkanlığına bağlı şoförlerden sorumlu Şef ile irtibata geçilir. Araç durumu müsaitliği sorumlu tarafından bildirilir ve EBS sistemi üzerinden doldurulan Taşıt Formu ile gidilmek istenen yere çıkış yapılır.

3- Bina temizliği ile ilgili bir sıkıntımız olduğu zaman yada bir şeyler taşınması gerektiği zaman ne yapmamız gerekir?

İdari ve Mali İşler Dairesi Başkanlığına bağlı temizlik hizmetleri şefi ile irtibata geçilerek personel müsaitliğine göre işiniz için gerekli personelin temini sağlanır.

4- Kurumda yeni işe başladım servis kullanabilir miyim ?

Kuruma yeni başlayan personel adresini Başkanlığımız posta adresine mail attıktan sonra mevcutta hizmet veren servis güzergahında oturuyor ise servis kullanabilir.